Konversio-optimointi osana verkkosivuston jatkuvaa kehitystäKonversio-optimointi on prosessi, joka pyrkii parantamaan kävijöiden konvertoitumista ja verkkosivuston käyttäjäkokemusta. Lue lisää.Uusi Data Protection Framework astuu voimaanEU-komissiolta on tullut voimaan uusi Data Protection Framework (DPF) EU:n ja USA:n välisestä henkilötietojen siirrosta.Chromen uusi versio otti askeleen kohti evästeetöntä tulevaisuuttaChromeen voi olla luvassa hyvinkin merkittäviä muutoksia, jotka vaikuttavat verkon analytiikka- ja mainostyökaluihin.Headless-teknologia ei sovellu WordPress- markkinointisivustoilleHeadless tarkoittaa arkkitehtuuria, missä backend ja frontend ovat erillisiä. Miksi en suosittele teknologiaa markkinointisivustoille?Kehittäjän työ Care-tiimissäCare-tiimimme vastaa verkkopalveluiden ylläpidosta, hostingista ja pienkehityksestä. Lue, mitä Caressa työskentely pitää sisällään!Näin suunnittelet toimivat markkinoinnin automaatiotMarkkinoinnin automaatio voi olla paljon muutakin, kuin sähköpostimarkkinoinnin työkalu. Miten automaatiota kannattaa hyödyntää?Viisi syytä valita WordPress mobiilisovellusten taustalleMikäli olet käynnistämässä mobiilisovellusprojektia, kannattaa taustajärjestelmän vaihtoehdoksi harkita WordPressiä. Lue lisää.Suomen elokuvasäätiö: verkkosivusto ilman evästeitäSuomen elokuvasäätiön sivustolla luovuttiin evästeistä. Lue, mitä evästeettömyys tarkoittaa analytiikan ja digimarkkinoinnin kannalta. Asiakaspersoonat ja ostopolku – mitä ja miksi?Asiakaspersoonat ja ostopolku auttavat havainnollistamaan kohderyhmien päätöksentekoon vaikuttavia tekijöitä, motiiveja ja rajoitteita.
Konversio-optimointi osana verkkosivuston jatkuvaa kehitystäKonversio-optimointi on prosessi, joka pyrkii parantamaan kävijöiden konvertoitumista ja verkkosivuston käyttäjäkokemusta. Lue lisää.
Uusi Data Protection Framework astuu voimaanEU-komissiolta on tullut voimaan uusi Data Protection Framework (DPF) EU:n ja USA:n välisestä henkilötietojen siirrosta.
Chromen uusi versio otti askeleen kohti evästeetöntä tulevaisuuttaChromeen voi olla luvassa hyvinkin merkittäviä muutoksia, jotka vaikuttavat verkon analytiikka- ja mainostyökaluihin.
Headless-teknologia ei sovellu WordPress- markkinointisivustoilleHeadless tarkoittaa arkkitehtuuria, missä backend ja frontend ovat erillisiä. Miksi en suosittele teknologiaa markkinointisivustoille?
Kehittäjän työ Care-tiimissäCare-tiimimme vastaa verkkopalveluiden ylläpidosta, hostingista ja pienkehityksestä. Lue, mitä Caressa työskentely pitää sisällään!
Näin suunnittelet toimivat markkinoinnin automaatiotMarkkinoinnin automaatio voi olla paljon muutakin, kuin sähköpostimarkkinoinnin työkalu. Miten automaatiota kannattaa hyödyntää?
Viisi syytä valita WordPress mobiilisovellusten taustalleMikäli olet käynnistämässä mobiilisovellusprojektia, kannattaa taustajärjestelmän vaihtoehdoksi harkita WordPressiä. Lue lisää.
Suomen elokuvasäätiö: verkkosivusto ilman evästeitäSuomen elokuvasäätiön sivustolla luovuttiin evästeistä. Lue, mitä evästeettömyys tarkoittaa analytiikan ja digimarkkinoinnin kannalta.
Asiakaspersoonat ja ostopolku – mitä ja miksi?Asiakaspersoonat ja ostopolku auttavat havainnollistamaan kohderyhmien päätöksentekoon vaikuttavia tekijöitä, motiiveja ja rajoitteita.