Strategian jalkauttaminen – miten se tapahtuu?Kun kohderyhmät on saatu selville, on aika puhua toimenpiteistä. Mitä ne ovat ja kuinka niitä kannattaa mitata? Lue lisää!Case study: hakukoneoptimoinnilla räjähtävä nousu vierailuihinMafyn kauppiksen valmennussivujen ja Ads-kampanjoiden optimointi johti huimaan kasvuun sivuston liikenteessä ja verkkokaupan tuottavuudessa.Kohderyhmät ja segmentit osana digitaalista strategiaaKuinka digitaalisen markkinoinnin kohderyhmät määritellään ja mitä eroa on kohderyhmällä ja segmentillä? Lue lisää!Millaista on työskennellä web-analyytikkona Evermadella?Hyvä analytiikka johtaa toimintaan asiakkaan verkkopalvelussa. Lue, millaista on työskennellä web-analyytikkona Evermadella.Kuinka digimarkkinoinnin tavoitteiden onnistumista mitataan?Kun digimarkkinoinnin tavoitteet ovat selvillä, niille täytyy laatia mittarit. Hyvä mittari seuraa tavoitteen täyttymistä osissa. Lue lisää!Kuinka sinun tulisi varautua palvelunestohyökkäyksiin?Ukrainan sodan vuoksi myös Suomessa kyberhyökkäysten riski on kasvanut. Miten palvelunestohyökkäyksiin varautuminen voidaan toteuttaa?Universal Analytics poistuu käytöstä 2023 – nyt on aika päivittää analytiikkatyökalutUniversal Analytics lakkaa keräämästä dataa 1.7.2023. Nyt on aika varmistaa, että Analytics 4 otetaan käyttöön ja asennetaan oikein.Google Analyticsin tulevaisuus EU:ssaTietosuojaviranomaiset ovat antaneet lausuntonsa Google Analyticsin vastustamisesta. Mitkä ovat vaihtoehtosi kävijäseurannan suhteen?Kuinka asettaa tavoitteet digitaaliselle markkinoinnille?Tämä blogi on osa viisiosaista sarjaa digitaalisen markkinoinnin strategiasta. Kuinka digimarkkinoinnille asetetaan järkevät tavoitteet?
Strategian jalkauttaminen – miten se tapahtuu?Kun kohderyhmät on saatu selville, on aika puhua toimenpiteistä. Mitä ne ovat ja kuinka niitä kannattaa mitata? Lue lisää!
Case study: hakukoneoptimoinnilla räjähtävä nousu vierailuihinMafyn kauppiksen valmennussivujen ja Ads-kampanjoiden optimointi johti huimaan kasvuun sivuston liikenteessä ja verkkokaupan tuottavuudessa.
Kohderyhmät ja segmentit osana digitaalista strategiaaKuinka digitaalisen markkinoinnin kohderyhmät määritellään ja mitä eroa on kohderyhmällä ja segmentillä? Lue lisää!
Millaista on työskennellä web-analyytikkona Evermadella?Hyvä analytiikka johtaa toimintaan asiakkaan verkkopalvelussa. Lue, millaista on työskennellä web-analyytikkona Evermadella.
Kuinka digimarkkinoinnin tavoitteiden onnistumista mitataan?Kun digimarkkinoinnin tavoitteet ovat selvillä, niille täytyy laatia mittarit. Hyvä mittari seuraa tavoitteen täyttymistä osissa. Lue lisää!
Kuinka sinun tulisi varautua palvelunestohyökkäyksiin?Ukrainan sodan vuoksi myös Suomessa kyberhyökkäysten riski on kasvanut. Miten palvelunestohyökkäyksiin varautuminen voidaan toteuttaa?
Universal Analytics poistuu käytöstä 2023 – nyt on aika päivittää analytiikkatyökalutUniversal Analytics lakkaa keräämästä dataa 1.7.2023. Nyt on aika varmistaa, että Analytics 4 otetaan käyttöön ja asennetaan oikein.
Google Analyticsin tulevaisuus EU:ssaTietosuojaviranomaiset ovat antaneet lausuntonsa Google Analyticsin vastustamisesta. Mitkä ovat vaihtoehtosi kävijäseurannan suhteen?
Kuinka asettaa tavoitteet digitaaliselle markkinoinnille?Tämä blogi on osa viisiosaista sarjaa digitaalisen markkinoinnin strategiasta. Kuinka digimarkkinoinnille asetetaan järkevät tavoitteet?