Markkinoinnin automaatiolla pyrimme kaventamaan kuilua rajallisten resurssien sekä jatkuvasti kasvavan datamäärän välillä. Huolellisesti toteutetun automaation avulla pystytään poimimaan lupaavimmat liidit ja panostamaan niihin oikealla hetkellä.
Puhelin ja sähköposti ovat hyviä myyntikanavia, mutta tuottavat harvoin yksinään haluttua myyntitulosta. Vuorovaikutus verkossa jättää aina digitaalisen jalanjäljen, jota kannattaa hyödyntää myynnin edistämisessä. Autamme sinua esimerkiksi resurssien paremmassa allokoinnissa ja CRM-tehtävien priorisoinnissa.
HubSpot on kokonaisvaltainen inbound-markkinoinnin alusta erityisesti pk-yrityksille. Käytätpä sitä asiakkuudenhallintaan tai tehostaaksesi näkyvyyttäsi verkossa, HubSpot-taiturimme ovat apunasi.
WordPress on hyvä valinta, kun haluat aloittaa myynnin ja markkinoinnin automaation hyödyntämisen. Se on loistava alusta asiakkuuksien hallintaan ja integroituu sekä HubSpot- että Active Campaign -palveluihin.
Saumaton integraatio WordPress-verkkosivuston ja sivuston suorituskykyä parantavan ActiveCampaign-markkinointiohjelmiston välillä takaa kävijöiden palvelemisen parhaalla mahdollisella tavalla.
Meillä on kokemusta sadoista digitaalisista projekteista useiden vuosien ajalta. Teknisesti taidokkaat ja visuaalisesti harkitut toteutuksemme mahdollistavat kustannustehokkaan sisältömarkkinoinnin. HubSpot-käyttöliittymämme ovat täysin räätälöityjä, mikä tarkoittaa loistavia työkaluja sivustosi suunnittelun ja sisällönhallintaan ilman sivupohjia.
Monet sivustot on kyllästetty ponnahdusikkunoilla, lomakkeilla ja tarjouksilla. Me uskomme tasapainoon: kävijän yksilöllisen käyttökokemuksen tulisi sanella tarjousten ja ominaisuuksien luonne. Me näemme brändisi kokonaisuutena ja pyrimme ymmärtämään kaikkia sen menestykseen vaikuttavia tekijöitä. Liidien hankkiminen on elintärkeää, mutta ei ainoa elementti liiketoimintasi kasvattamisessa.
Yli 61% markkinointipäälliköistä kokee markkinoinnin automaation käyttöönoton haastavana. Meille tärkeintä on luoda selkeä strategia, huolehtia alustojen saumattomasta integraatiosta ja kouluttaa kaikki asiaankuuluvat työntekijät ymmärtämään automaatiota.
Automaation avulla pyritään saamaan kaikki hyöty irti markkinointitoimenpiteistä. Lähestymistapamme perustuu jatkuvaan suunnitteluun, toistuvaan iterointiin sekä dataan pohjautuvaan kehitystyöhön. Analytiikkomme ovat tiiviisti mukana markkinoinnin automaation projekteissa, jotta voimme jatkuvasti analysoida markkinointituloksia.
Qt:n tavoitteena oli ottaa HubSpot käyttöön sekä asiakkuudenhallintaan että liidien kasvattamiseen, joten siirsimme heidän WordPress-sivustonsa kokonaan HubSpotiin. Tällä hetkellä Qt hoitaa suurimman osan myynnin ja markkinoinnin automaatiosta sisäisesti. Me suunnittelemme, koulutamme, ideoimme ja tarjoamme teknisiä ratkaisuja. Olemme työskennelleet Qt: n kanssa menestyksekkäästi jo kolme vuotta.
Wattinen vähentää asuntojen lämmityksestä aiheutuvia ilmastopäästöjä ja parantaa samalla asumismukavuutta markkinoita mullistavalla IoT-ratkaisullaan. Teemme töitä yrityksen myynnin ja markkinoinnin prosessien yhteensovittamiseksi ja luodaksemme tehokkaimman mahdollisen liidienhalintajärjestelmän.
Tavoitteemme Smartlyn kanssa on ollut korjata sivuston ongelmia, jotta pääsisimme kehittämään sitä monipuolisemmin ja edistyneemmin. Laskemalla teknisten toteutusten kustannuksia ja kouluttamalla Smartlyn sisällöntuottajia olemme mahdollistaneet yritykselle HubSpotin monipuolisen hyödyntämisen.
Istutaan alas ja keskustellaan siitä, mitä haluatte saavuttaa ja millaisia tavoitteita teillä on markkinoinnille.
Oikotietä onneen ei yleensä ole. Vaikka kyse on markkinoinnin automaatiosta, vaatii sen käyttöönotto ja toimiminen aikaa. Ei hätää, olemme täällä auttaaksemme sinua!
Myynnin ja markkinoinnin automaatio nostaa parhaimmillaan liiketoimintasi seuraavalle tasolle. Jotta automaatiojärjestelmä toimisi, meidän on varmistettava, että sinulla on tarvittavat välineet ja resurssit sen soveltamiseen.
Aloitetaan perusasioista – ja siirrytään vasta sitten automaatioon.
Nyt on oikea hetki tarkastella tavoitteitasi konkreettisella tasolla ja miettiä toimenpiteitä niiden saavuttamiseksi. Me haluamme aina antaa sinulle takaisin huomattavasti enemmän, kuin mitä olet investoinut.
Kehitetään yhteistyötämme eteenpäin luomalla selkeä strategia ja konkreettiset tavoitteet.
Nyt alkaa todellinen työskentely. Myynnin ja markkinoinnin automaatio eivät ole suoraviivaisia, kerralla valmiita projekteja. Ne ovat jatkuvasti kehittyviä prosesseja, jolla pyrimme parantamaan pitkän aikavälin tuloksia ja tuottoa.