Evermaden trendiraportti
Tekoälyä ja kestävämpää analytiikkaa
Mihin suuntaan verkkosivustot ovat menossa, mihin nyt kannattaa kiinnittää huomiota ja millaisia muutoksia meillä kaikilla verkossa asioivilla on edessämme?
Evermade saa vuoden aikana valtavan määrän syötteitä: kohtaamme tuhansia alan ihmisiä nykyisten ja uusien asiakkaiden, kumppaneiden, sekä työnhakijoiden muodossa. Käymme läpi satoja tarjouspyyntöjä ja osallistumme aktiivisesti alan tapahtumiin.
Näistä tiedonmurusista meille syntyy kollektiivisesti kattava kuva alan trendeistä — eli siitä, mihin suuntaan olemme menossa, mihin nyt kannattaa kiinnittää huomiota ja millaisia muutoksia meillä ja asiakkaillamme on todennäköisesti edessä.
AIHEINA
Kanavakohtaisen strategian merkitys kasvaa
Käytettävyys ohjaa suunnittelua
Analytiikan uusi aika: vähemmän on enemmän
Saavutettavuus ja suorituskyky pysyvät keskiössä
WordPressin johtoasema pitää
Kyberhyökkäysten määrä kasvaa
Tekoälyn toinen aalto
Raportti on syntynyt Evermaden osaajien kokemusten ja vuoropuheluiden pohjalta. Raporttia on ollut kehittämässä niin asiakkuusjohtajia, projektipäälliköitä, suunnittelijoita, kehittäjiä kuin digimarkkinoinnin ammattilaisiakin.
LUE, KUINKA…
Nyt pyritään keräämään vain se data, mitä oikeasti tarvitaan.
WordPressin markkinaosuus on 40%—mutta kestääkö voittokulku?