Konversio-optimointi osana verkkosivuston jatkuvaa kehitystäKonversiot ovat verkkosivuston menestymisen tärkeimpiä mittareita. Niillä tarkoitetaan käyttäjältä halutun, yrityksen liiketoiminnan kannalta olennaisen toimenpiteen...Uusi Data Protection Framework astuu voimaanEU-komissiolta on tullut 10.07.2023 voimaan uusi Data Protection Framework (DPF) EU:n ja USA:n välisestä henkilötietojen...Chromen uusi versio otti askeleen kohti evästeetöntä tulevaisuuttaSaatoit ehkä heinäkuussa nähdä Chrome-selaimessa alla olevan kuvan mukaisen huomautuksen, missä Google lupaa parantaa yksityisyyttä....Headless-teknologia ei sovellu WordPress- markkinointisivustoilleMitä headless tarkoittaa? Headless-termillä tarkoitetaan sellaista arkkitehtuuria, missä verkkosivuston taustajärjestelmä on erotettu selkeästi esityskerroksesta –...Kehittäjän työ Care-tiimissäCare-tiimimme vastaa asiakkaidemme verkkopalveluiden ylläpidosta, hostingista ja pienkehityksestä. Pidämme huolta lähes kahdesta sadasta verkkopalvelusta, joihin...Näin suunnittelet toimivat markkinoinnin automaatiotMarkkinoinnin automaatio on monille tuttu käsite, vai onko sittenkään? Usein törmää ajatukseen siitä, että markkinoinnin...Viisi syytä valita WordPress mobiilisovellusten taustalleWordPressin kyvyt verkkosivustojen julkaisujärjestelmänä tunnetaan hyvin. WordPressilla saa luotua näyttäviä sivustoja ketterästi ja tietomallin saa...Suomen elokuvasäätiö: verkkosivusto ilman evästeitäSiirtyessäsi Suomen elokuvasäätiön verkkosivuille saatat huomata, että jotakin puuttuu. Missä on evästebanneri, joka yleensä pomppaa...Asiakaspersoonat ja ostopolku – mitä ja miksi?Asiakaspersoonat ja ostopolku ovat etenkin sisältöstrategien ja palvelumuotoilijoiden suosimia menetelmiä, jotka auttavat havainnollistamaan yrityksen erilaisten...
Konversio-optimointi osana verkkosivuston jatkuvaa kehitystäKonversiot ovat verkkosivuston menestymisen tärkeimpiä mittareita. Niillä tarkoitetaan käyttäjältä halutun, yrityksen liiketoiminnan kannalta olennaisen toimenpiteen...
Uusi Data Protection Framework astuu voimaanEU-komissiolta on tullut 10.07.2023 voimaan uusi Data Protection Framework (DPF) EU:n ja USA:n välisestä henkilötietojen...
Chromen uusi versio otti askeleen kohti evästeetöntä tulevaisuuttaSaatoit ehkä heinäkuussa nähdä Chrome-selaimessa alla olevan kuvan mukaisen huomautuksen, missä Google lupaa parantaa yksityisyyttä....
Headless-teknologia ei sovellu WordPress- markkinointisivustoilleMitä headless tarkoittaa? Headless-termillä tarkoitetaan sellaista arkkitehtuuria, missä verkkosivuston taustajärjestelmä on erotettu selkeästi esityskerroksesta –...
Kehittäjän työ Care-tiimissäCare-tiimimme vastaa asiakkaidemme verkkopalveluiden ylläpidosta, hostingista ja pienkehityksestä. Pidämme huolta lähes kahdesta sadasta verkkopalvelusta, joihin...
Näin suunnittelet toimivat markkinoinnin automaatiotMarkkinoinnin automaatio on monille tuttu käsite, vai onko sittenkään? Usein törmää ajatukseen siitä, että markkinoinnin...
Viisi syytä valita WordPress mobiilisovellusten taustalleWordPressin kyvyt verkkosivustojen julkaisujärjestelmänä tunnetaan hyvin. WordPressilla saa luotua näyttäviä sivustoja ketterästi ja tietomallin saa...
Suomen elokuvasäätiö: verkkosivusto ilman evästeitäSiirtyessäsi Suomen elokuvasäätiön verkkosivuille saatat huomata, että jotakin puuttuu. Missä on evästebanneri, joka yleensä pomppaa...
Asiakaspersoonat ja ostopolku – mitä ja miksi?Asiakaspersoonat ja ostopolku ovat etenkin sisältöstrategien ja palvelumuotoilijoiden suosimia menetelmiä, jotka auttavat havainnollistamaan yrityksen erilaisten...